Založ si blog

Čas na Lásku…

hodiny

Tak málo času

dal si mi, Bože – na lásku…

nestihol som ani povedať,

že  ľúbim a Láska, ty už tu nie si…

 

Tak málo času

dal mi život – na Teba…

sníval som len krátko o nás –

dnes pýtam sa ťa  –  Láska kde si?

 

Koľko času bude treba na slzy,

čo trápia moje srdce zranené?

Koľko času bude treba pre vesmír,

kým sa Láska s láskou opäť stretneme?

 

Daj viac mi času,

Bože – na Lásku…!

Len o trochu viac, ťa prosím…

Byť milovaný a milovať –

to túžba je, ktorú v srdci nosím…

 

Vďaka ti, Bože – aj za ten krátky čas…

Čo na Lásku si mi dal…

Veď  Ona je  jediné

čo žije večne v nás

– spomienka na chvíle, keď som miloval…

 

Daj, Bože –  viac Nám času na lásku…!

Veď  život  v nej je tak nádherne krásny…

Raz budeme sa navždy milovať,

s Láskou čistých duší a v slovách básni…

 

odkaz na báseň: Len pre Teba…

Láska je. .. !

14.02.2014

Láska nemá žiadny rozmer, je nezávislá, neúplatná a bez obmedzení… Okupuje každý priestor, existenciu života tvorí a aj mení… Láska je symbiotický mikrokozmos žijúci v každom z nás… Cítiš ju ako radosť – ale aj ako bolesť v hrudi, keď trápiš sa pre Lásku a srdce spaľuje ti mráz… Láska je však aj svetlom v tme, keď tápeš bludiskom a [...]

piktogramy 18.

25.09.2013

Matke – Matkám. . .

01.09.2013

Pod srdcom nosíš odkaz génov Lásky predkov z minulosti pre budúcnosť našu… Počaté túžby s láskou z lásky tvoriace súčasnosť prítomne v nás krajšiu… S tlkotom malého srdca vo veľkom srdci tvojom, nádej vo viere v život bude stále v ľudstve tlieť… Bez teba by som ani ja nebol – stvorený pre Lásku… Vďaka Ti za možnosť, ktorú [...]

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

hermanAV

bláznivý rojko a nestarnúci romantik - snívajúci, s hlavou niekde v oblakoch, avšak prinútený vekom a skúsenosťami, stáť nohami pevne na zemi... grafik, básnik, prozaik - hermanAV

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 306918x
Priemerná čítanosť článkov: 4872x

Autor blogu