Založ si blog

Pieseň o tebe…

akt

 Si krásna ako ráno,

keď ešte snívať chcem a slnečný lúč tvojou rukou,

s láskou otvorí mi viečka…

 

Si krásna ako deň,

keď poviem Áno 

– šípom amorovým,

 a vtedy viem,

že si to ty – Láska moja…

 

Si krásna ako večer,

keď horí už len zaľúbených sviečka

a súmrak sadá za rozžiarené zore…

 

To blízkosť tvojej duše

a teplo tvojej lásky hreje srdce moje…

 

Si krajšia ako noc,

čo k spánku uloží ma…

Letmý dotyk tvojich pier

a tvoja láska mňa objíma…

aj keď pri mne nie si…

 

Aj zajtra je deň…

nezomiera moja viera…

Chcem znovu prežiť ten cit,

tvoju lásku… – Teba…

 

a viem, že budeš stále taká krásna…

ako dnes aj včera …

 

odkaz na báseň: Našiel som Ťa…

Láska je. .. !

14.02.2014

Láska nemá žiadny rozmer, je nezávislá, neúplatná a bez obmedzení… Okupuje každý priestor, existenciu života tvorí a aj mení… Láska je symbiotický mikrokozmos žijúci v každom z nás… Cítiš ju ako radosť – ale aj ako bolesť v hrudi, keď trápiš sa pre Lásku a srdce spaľuje ti mráz… Láska je však aj svetlom v tme, keď tápeš bludiskom a [...]

piktogramy 18.

25.09.2013

Matke – Matkám. . .

01.09.2013

Pod srdcom nosíš odkaz génov Lásky predkov z minulosti pre budúcnosť našu… Počaté túžby s láskou z lásky tvoriace súčasnosť prítomne v nás krajšiu… S tlkotom malého srdca vo veľkom srdci tvojom, nádej vo viere v život bude stále v ľudstve tlieť… Bez teba by som ani ja nebol – stvorený pre Lásku… Vďaka Ti za možnosť, ktorú [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

hermanAV

bláznivý rojko a nestarnúci romantik - snívajúci, s hlavou niekde v oblakoch, avšak prinútený vekom a skúsenosťami, stáť nohami pevne na zemi... grafik, básnik, prozaik - hermanAV

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 306926x
Priemerná čítanosť článkov: 4872x

Autor blogu