Založ si blog

Straty a nálezy…

Stratil som kľúče od bytu, bezradne stojím pred dverami,… neklopem, pretože aj tak mi nemá kto otvoriť – nakoľko svoju „polovičku“ som stratil už dávno… Stratil som šťastie, alebo som ho ešte ani nenašiel – pomyslí si niekto, dennodenne tipujúci športku a čudujúci sa, že ešte nevyhral… Stratil som Lásku, pretože sa cítim osamelý a nepoznám nikoho, kto by ma miloval… naozaj?

Čo všetko som už v živote stratil a nenašiel… Čo všetko si ty, kto toto čítaš stratil či stratila…? Hľadáme veci nepodstatné… a zatiaľ nám to „pravé“ uniká…

Skús nájsť najskôr sám seba, pretože toto si asi stratil ako prvé… Ešte skôr ako kľúče od bytu, nájdi kľúče od svojho srdca a otvor ho… Až potom zistíš, že nie si sám a osamelý… a že Lásku si nestratil, len si ju prestal vnímať… Pretože si hľadal ihlu v kope sena, mysliac si, že je to pre teba dôležité… netušiac, že Lásku hľadať netreba… Príde sama… musíš len chcieť otvoriť jej svoje dvere…

Tak choď a nájdi konečne tie správne kľúče…

kvapky na skle

Láska je. .. !

14.02.2014

Láska nemá žiadny rozmer, je nezávislá, neúplatná a bez obmedzení… Okupuje každý priestor, existenciu života tvorí a aj mení… Láska je symbiotický mikrokozmos žijúci v každom z nás… Cítiš ju ako radosť – ale aj ako bolesť v hrudi, keď trápiš sa pre Lásku a srdce spaľuje ti mráz… Láska je však aj svetlom v tme, keď tápeš bludiskom a [...]

piktogramy 18.

25.09.2013

Matke – Matkám. . .

01.09.2013

Pod srdcom nosíš odkaz génov Lásky predkov z minulosti pre budúcnosť našu… Počaté túžby s láskou z lásky tvoriace súčasnosť prítomne v nás krajšiu… S tlkotom malého srdca vo veľkom srdci tvojom, nádej vo viere v život bude stále v ľudstve tlieť… Bez teba by som ani ja nebol – stvorený pre Lásku… Vďaka Ti za možnosť, ktorú [...]

ukrajina

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

France Macron

Pred letnou olympiádou minister atentátov spustil jarnú ofenzívu proti teroristom

19.04.2024 07:00

Obava z možnej masakry v Paríži. Keby hrozil teroristický útok, organizátori by presunuli slávnostný ceremoniál na jedno z dvoch náhradných miest.

Milei

Ďalšia posila pre NATO: Argentína chce byť globálnym partnerom

19.04.2024 06:50

Argentína má od roku 1998 strategické vzťahy s ozbrojenými silami USA, hoci nie je plnoprávnym členom NATO.

Russia Ukraine War

ONLINE: Trump: Prežitie Ukrajiny je dôležité aj pre USA. Hýb sa Európa, daj viac peňazí

19.04.2024 06:15, aktualizované: 07:25

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

hermanAV

bláznivý rojko a nestarnúci romantik - snívajúci, s hlavou niekde v oblakoch, avšak prinútený vekom a skúsenosťami, stáť nohami pevne na zemi... grafik, básnik, prozaik - hermanAV

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 307823x
Priemerná čítanosť článkov: 4886x

Autor blogu