Založ si blog

Ad Sum. . . (Tu som. . . )

som hlas na púšti
tvoje meno volajúci
som piesok v hodinách života
náš čas presypajúci
som vánok tvoju tvár rozpálenú
slnkom chladiaci
som noc aj deň tvoj
do tmy srdca svetlo vnášajúci
som oheň
dušu tvoju vášňou spaľujúci

som Láska tvoja a teba večne milujúci…

 

Láska je. .. !

14.02.2014

Láska nemá žiadny rozmer, je nezávislá, neúplatná a bez obmedzení… Okupuje každý priestor, existenciu života tvorí a aj mení… Láska je symbiotický mikrokozmos žijúci v každom z nás… Cítiš ju ako radosť – ale aj ako bolesť v hrudi, keď trápiš sa pre Lásku a srdce spaľuje ti mráz… Láska je však aj svetlom v tme, keď tápeš bludiskom a [...]

piktogramy 18.

25.09.2013

Matke – Matkám. . .

01.09.2013

Pod srdcom nosíš odkaz génov Lásky predkov z minulosti pre budúcnosť našu… Počaté túžby s láskou z lásky tvoriace súčasnosť prítomne v nás krajšiu… S tlkotom malého srdca vo veľkom srdci tvojom, nádej vo viere v život bude stále v ľudstve tlieť… Bez teba by som ani ja nebol – stvorený pre Lásku… Vďaka Ti za možnosť, ktorú [...]

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

hermanAV

bláznivý rojko a nestarnúci romantik - snívajúci, s hlavou niekde v oblakoch, avšak prinútený vekom a skúsenosťami, stáť nohami pevne na zemi... grafik, básnik, prozaik - hermanAV

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 307903x
Priemerná čítanosť článkov: 4887x

Autor blogu