Založ si blog

Mea culpa. . .

Súdia nás

pre našu lásku…

Len Láska mlčí

a tíško píše v piesku

prstom mená…

Denne kontrolujem

ten dlhý – hriešnych zoznam,

neprichádza žiadna zmena

– za tou rukou našej lásky

len tvoje a moje iniciály vidím…

 

Cítim sa však nevinný

– aj keď ľudia vravia,

že som láskou k tebe vinným…

 

Mea culpa,

že stretol som ŤA

a chcem ti moje srdce dať…

Je to snáď moja vina,

že miluješ ma

a aj ja chcem teba

navždy milovať?

 

Mea maxima culpa,

že naša láska žije

zatiaľ čo v iných možno zomrela…

Je to moja veľká vina,

že moja ruka tvoju ruku

doživotne nežne zovrela?

 

Nevinná Láska jediná

má právo hodiť kameňom,

miesto toho nám dáva nádej

– ona verí našim snom…

 

Ak súdia nás pre našu lásku

– prijať tento pocit viny viem…

 

Je to „mea culpa“

– že len TEBA nekonečne milujem…

Láska je. .. !

14.02.2014

Láska nemá žiadny rozmer, je nezávislá, neúplatná a bez obmedzení… Okupuje každý priestor, existenciu života tvorí a aj mení… Láska je symbiotický mikrokozmos žijúci v každom z nás… Cítiš ju ako radosť – ale aj ako bolesť v hrudi, keď trápiš sa pre Lásku a srdce spaľuje ti mráz… Láska je však aj svetlom v tme, keď tápeš bludiskom a [...]

piktogramy 18.

25.09.2013

Matke – Matkám. . .

01.09.2013

Pod srdcom nosíš odkaz génov Lásky predkov z minulosti pre budúcnosť našu… Počaté túžby s láskou z lásky tvoriace súčasnosť prítomne v nás krajšiu… S tlkotom malého srdca vo veľkom srdci tvojom, nádej vo viere v život bude stále v ľudstve tlieť… Bez teba by som ani ja nebol – stvorený pre Lásku… Vďaka Ti za možnosť, ktorú [...]

SR prezidentka kultúra predstavitelia prijatie BAX

Čaputová: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti

19.04.2024 15:31

Štát má vytvárať predpoklady a podmienky pre kultúru a nie ju politicky ovládať, vyhlásila prezidentka.

Irán / vlajka / zástava /

Iránsky konzulát v Paríži obkľúčila polícia. Muž sa tam vyhrážal, že sa vyhodí do povetria

19.04.2024 15:01, aktualizované: 15:20

Muža polícia zadržala. Zásahová jednotka ho prehľadala a žiadne výbušniny u neho nenašla.

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

hermanAV

bláznivý rojko a nestarnúci romantik - snívajúci, s hlavou niekde v oblakoch, avšak prinútený vekom a skúsenosťami, stáť nohami pevne na zemi... grafik, básnik, prozaik - hermanAV

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 307853x
Priemerná čítanosť článkov: 4887x

Autor blogu